"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> skrev i en meddelelse
news:3de1e527$0$82065$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Mjae..., jeg burde naturligvis have skrevet, at jeg har været omkring
> Google og fået to links (hvoraf dit er det ene). Men begge er
> desværre af typen 'det er måske hardware, måske software'....
Det er altid en god ide at skrive hvad der er prøvet for at løse problemet
og evt. hvad resultatet var.
> Jeg har også kigget i de såkaldte Support Tools' Error and Events
> Messages Help, men det er ligeså intetsigende: måske memory, måske
> bios, måske anden harwware, måske software.... jow tak, det havde jeg
> gættet!
Jamen det er jo der problemerne ligger. Der er ikke andet at gøre end at
starte fra en ende af. Hvis det er defekt hardware, så hjælper det ikke
noget at geninstallere Windows. Det er sjældent at en fejlmelding kun kan
skyldes en ting, så man umiddelbart kan sige hvad der er galt.
Udelukkelsesmetoden er den eneste sikre vej.
> Så det var - som jeg også skrev - et long shot at prøve her - men tak
> for indsatsen, anyway!
Jeg har fundet denne:
http://support.microsoft.com/?kbid=137539
Der står at det udover hard-/software problemer også kan skyldes
overclockning eller Norton Antivirus 2001.
Håber du løser dit problem.
--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/
Nu med mit nye Chieftec røntgen mod.