Q: Hvilket prisleje - "HP ScanJet 6300C Pr~
Fra : [4800]TaDaa@

Dato : 24-11-02 20:59

Jeg kan muligvis få fingrene i en "HP ScanJet 6300C Professional Series" fra
1999/2000, men er i tvivl om hvad en sådan scanner står i af pris i dag...
(Ved godt at denne post muligvis er OT, men der var en chanche for at der
var een herinde som havde en ide om det)
Her er lidt specs:
---------------------------------------
Scanner TypeFlatbed, one-pass color and monochrome.
Resolution1200 dpi optical, 1200 x 2400 dpi hardware resolution, virtually
unlimited enhanced resolution (up to 999,999 dpi)
Bit Depth36-bit color
Task SpeedsLess than 45 seconds - 4 x 6 color photo into Microsoft (R) Word
Less than 45 seconds - OCR a full page of text into Word
Less than 45 seconds - black-and-white drawing into Word
HP Intelligent Scanning Technology- Increased task productivity
ScalingUnlimited (scaling range dependent upon selected resolution)
Maximum Document SizeWith flatbed:
216 x 297 mm (8.5 x 11.7 inches)
InterfaceUniversal Serial Bus (USB)

/Regards
TaDaa
---
TaDaa is the name - Casemodding is the game
http://tadaa.adr.dk/Casemod01-1.htm
---

Fra : Esben

Dato : 25-11-02 09:20

"[4800]TaDaa@" <tadaa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> var een herinde som havde en ide om det)

500-900 kr vil jeg gætte på. En tilsvarende (ny) scanner idag vil nok
koste omkring det dobbelte. Er der ikke også SCSI-interface på 6300c
egentlig? Transparent/dias adapteren er i ikke særlig anvendelig, men
til almindelige billeder er den god.

Jeg har lavet en sammenligning der viser en Bilkascanner (købt i Obs)
til 500kr og Scanjet 6300
http://hjem.wanadoo.dk/~wai16459/lindos_mikrotek.jpg
http://hjem.wanadoo.dk/~wai16459/lindos_6300.jpg

--