5,1 bundkort
Fra : john

Dato : 24-11-02 15:06

hvilke bundkort har onbord 5.1 lydkort
det er ikke lige til at se på edb priser kun at der er onbord lydkort men
ikke evt at der er 5,1
sikkert kun alm stero

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 24-11-02 23:10

"john" <mik@forum.dk> skrev i en meddelelse
> hvilke bundkort har onbord 5.1 lydkort
> det er ikke lige til at se på edb priser kun at der er onbord lydkort men
> ikke evt at der er 5,1
> sikkert kun alm stero

Det har de fleste efterhånden. Mit ASUS P4PE har 6.1. MSIs bundkort har også
6.1 , så det er vist ved at være ganske standard. Ellers Tjek de bundkort ud
du er interesseret i og læs videre på producentens hjemmeside, det tager
vist for lang tid at remse alle op her...

VH
Peter

Fra : The Bean

Dato : 25-11-02 12:48

Soyo's Dragon bundkort har også 5.1 lydkort med digital ind, og udgang. Der
udover er der masser af andre features til det, og det er klippe stabilt.

The Bean