drivere til HP D145
Fra : Vigand

Dato : 24-11-02 14:32

Hej grubbe

Jeg har en HP D145, som jeg vil have sat på en Windows 200 Server. Problemet
er, at driverne på CD'en ikke understøtter Windows 2000 Server, men kun
Windows 2000 Professional.

Kan det virkelig passe, at det ikke er muligt at bruge printeren på Server?
Der står på pakken/æsken, at den understøtter "Windows 2000".

Jeg har ledt en hel del efter opdaterede drivere på nettet, men jeg har ikke
rigtigt kunne finde noget.

Kan nogen hjælpe?

-V-

Fra : Brian Hansen

Dato : 24-11-02 18:14

"Vigand" <vigand@FJERNALTMEDSTORTit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der står på pakken/æsken, at den understøtter "Windows 2000".
>
> Jeg har ledt en hel del efter opdaterede drivere på nettet, men jeg har

Det er samme driver derbruges til Win2000 server.

Brian

Fra : Vigand

Dato : 25-11-02 01:59

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> wrote in message
> Problemet
> >

> Det er samme driver derbruges til Win2000 server.

Er du sikker? Jeg har forsøgt at installere, men den siger, at jeg mangler
at installere Service Pack 2 (selv om den ER installeret). Har du egne
erfaringer med at installere printeren på 2000 Server eller er vi ude i
gætterier her?

-V-