ECS K7vza cpu understøttelse ?
Fra : Erland Eckerberg

Dato : 24-11-02 12:03

Hej Alle !

Er der nogen, der ved hvilke cpu'er der understøttes af K7VZA boardet i
ver. 1.0 ? ( med VT82C686B ).
På ECS egne sider står der at den kun understøtter 100 MHz cpu'er, men bios
opdateringerne giver 133 MHz ?

Er der nogen der har praktiske erfaringer ?

Venlig hilsen Erland

Fra : Zen

Dato : 26-11-02 08:51

Jeg har samme bundkort og var også i tvivl. Købte en AMD XP1700 og den kører
upåklageligt.

Stig