Er den her Bærbar god?
Fra : Peter Kjær Monsson

Dato : 24-11-02 10:40

Jeg har set på en bærbar i fona (jaja jeg ved godt at det ikke er det bedste
se at se), tror i at det her er en god bærbar eller har den fejl?

Toshiba Satellite 1410-604

1700 MHz , Mobile Intel® Celeron® processor,
256 MB DDR RAM,
30 GB 4200 RPM HD,
CD-RW/DVD drev,
nVIDIA® GeForce4T 420 Go grafikchip med 16 MB DDR-RAM,
14,1 TFT XGA skærm (1024x768),
V.90 modem, 10/100 Mbit netkort,
Touchpad, Li-Ion,
Windows XP Home Edition DK, 3,4 kg
Den koster 14000

Jeg håber I kan hjælpe
Hilsen Christian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-11-02 11:21

"Peter Kjær Monsson" <petermonsson@yahoo.dk> wrote in message
> Toshiba Satellite 1410-604

Toshiba er altid godt... Næsten ligeså godt som IBM.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Kjær Monsson

Dato : 24-11-02 13:45

> Toshiba er altid godt... Næsten ligeså godt som IBM.

Tak, men jeg tænkte nu lidt mere på om de forskellige dele var okay? Mangler
der nogle ting eller har den det man kan forlange?

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-02 14:03

"Peter Kjær Monsson" <petermonsson@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Tak, men jeg tænkte nu lidt mere på om de forskellige dele var okay?
Mangler
> der nogle ting eller har den det man kan forlange?

Det kommer vel an på hvad du skal bruge den til....

- Martin

Fra : Martin K

Dato : 24-11-02 14:27

Peter Kjær Monsson wrote:
> nVIDIA® GeForce4T 420 Go grafikchip med 16 MB DDR-RAM,

16 MB er ikke meget...

> Windows XP Home Edition DK, 3,4 kg

Nu håber jeg ikke at WinXP i sig selv vejer 3,4 kg, for så er den sq noget
tung. Men hvis det er maskinen er det nu også meget. Overvej hvor meget
du skal løbe rundt med den...

> Den koster 14000

Vel meget fair...

--