Dual DDR P4 motherboards - hvor? (Intel "G~
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-11-02 03:31

Er vist lige det jeg har ventet på, men er de på markedet nogen steder?

Specielt Gigabyte kortet ser lovende ud.

Mvh

Bruno

PS. Behøver ikke nødvendigvis at være inden for landets grænser.

Fra : Leony

Dato : 24-11-02 13:15

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Specielt Gigabyte kortet ser lovende ud.

GigaByte distributørerne i Danmark er:
http://www.zitech.dk/
http://www.smg.dk/
Som reseller står:
http://www.shg.dk/
Mon ikke de kan give dig en forventet ETA i Danmark.

Hvor de kan handles uden for landets grænser ved jeg ikke.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 24-11-02 15:17

Leony wrote:
> [...]
> Mon ikke de kan give dig en forventet ETA i Danmark.
>
> Hvor de kan handles uden for landets grænser ved jeg ikke.

Tak, nu har jeg da et sted og starte. Kunne ikke finde tilsvarende
oplysninger på Gigabytes side.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Krag

Dato : 24-11-02 15:22

[snip]

> Tak, nu har jeg da et sted og starte. Kunne ikke finde tilsvarende
> oplysninger på Gigabytes side.

Held og lykke. Jeg skrev og spurgte dem for en uge siden og har
endnu ikke fået svar. Har dog hørt fra én som kommer "i butikken",
at de snakker om små 3 uger for Asus boardet.

Hvis du har tålmodighed til at ringe eller i øvrigt får noget info, så
skriv det endeligt her, jeg tror vi er nogle stykker på udkig

Lars

Fra : Leony

Dato : 24-11-02 22:36

> Tak, nu har jeg da et sted og starte. Kunne ikke finde tilsvarende
> oplysninger på Gigabytes side.

Det var der jeg fandt dem
http://www.giga-byte.com under mændene i jakkesæt i højre hjørne (where to
buy).

Fra : Martin Berentzen

Dato : 24-11-02 17:02

> Specielt Gigabyte kortet ser lovende ud.

Ja, jeg fandt et review på
http://www.ocworkbench.com/2002/gigabyte/8inxp/8inxpgallery3.htm

Jeg kan bare ikke helt forstå hvad det der "DPS" er for noget!? Hvad er det
?

Martin

Fra : Kristian Espensen

Dato : 24-11-02 17:39

"Martin Berentzen" <martin-berentzen@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg kan bare ikke helt forstå hvad det der "DPS" er for noget!? Hvad er
det

Dual Power System. 6 fases strømfordeler i stedet for 3. Det vil medføre
(teoretisk) et mere stabilt system, da bundkortet er i stand til at levere
mere konstante spændninger. Nogle bundkort forefindes med kun 2 fases
strømfordeler f.x. Chaintech APOGEE CT-7VJL Deluxe.
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen

Fra : Thomas

Dato : 26-11-02 13:30