Lydkort driver
Fra : Benny Nielsen

Dato : 24-11-02 00:33

Jeg har install XP og min lydkort virker ikke mere og mangler derfor
driver hertil.Findes de måske?

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-11-02 01:01

On 23 Nov 2002 23:33:18 GMT, Benny Nielsen <b.b.n@privat.dk> wrote:

>Jeg har install XP og min lydkort virker ikke mere og mangler derfor
>driver hertil.Findes de måske?

Joh, det skulle der da være en rimelig chance for. Det ville nok
hjælpe, hvis du røbe kortets fabrikat - eller evt. selv søgte på
producentens hjemmeside.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-11-02 12:08

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote in message

> Joh, det skulle der da være en rimelig chance for. Det ville nok
> hjælpe, hvis du røbe kortets fabrikat - eller evt. selv søgte på
> producentens hjemmeside.

Eller hvis man er doven.. Besøgte windows update.. De har sikkert opgraderet
med nogle drivere

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-11-02 20:39

"Benny Nielsen" <b.b.n@privat.dk> wrote in message
> Jeg har install XP og min lydkort virker ikke mere og mangler derfor
> driver hertil.Findes de måske?

Ja, nej, måske... Jeg aner ikke hvad du har...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 25-11-02 12:58

Benny Nielsen wrote:
> Jeg har install XP og min lydkort virker ikke mere og mangler derfor
> driver hertil.Findes de måske?

Og hvis det er et ISA kort kan du godt smide det, eller XP ud...

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-11-02 13:37

On Mon, 25 Nov 2002 12:57:30 +0100, "Morten Fjendbo" <dxl@fjern@@c.dk>
wrote:

>Og hvis det er et ISA kort kan du godt smide det, eller XP ud...

Hvorfor dog det?

--
Jens

Are the voices in my head bothering you?

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 25-11-02 20:18

Jens Petersen wrote:

> Hvorfor dog det?

Winxp understøtter ikke ISA slots... (er 99% sikker)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-11-02 21:12

"Morten Fjendbo" <dxl@fjern@@c.dk> wrote in message
> Winxp understøtter ikke ISA slots... (er 99% sikker)

ISA er noget af det nemmeste at lave supprt for. Jeg kan ikke se hvorfor der
ikke skulle være ISA-support i XP. XP er desuden Win2k i nye klæder og Win2k
understøtter ISA.

Kom med noget dokummentation, så kigger jeg på det. Ellers afviser jeg
blankt påstanden ud fra min faglige viden.

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-11-02 21:40

On Mon, 25 Nov 2002 20:17:58 +0100, "Morten Fjendbo" <dxl@fjern@@c.dk>
wrote:

>Winxp understøtter ikke ISA slots... (er 99% sikker)

Og som du sikkert allerede har gættet, så tager du fejl.

Lad være med at påstå at noget ikke virker når du ikke selv har
erfaringer desangående.

Eller undersøg tingene først.

--
Jens

Exxon - greasing the coastline for smoother sailing.

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 25-11-02 22:31

Jens Petersen wrote:

> Og som du sikkert allerede har gættet, så tager du fejl.
>
> Lad være med at påstå at noget ikke virker når du ikke selv har
> erfaringer desangående.
>
> Eller undersøg tingene først.

Ja det er min fejl.. jeg sletter mit post...