Midi keyboard
Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-11-02 23:46

Er der nogen i denne gruppe der kan anbefale et midi-keyboard. Det
skal bruges sammen med Musicator 4.0.

Kravnene er:
   -    Der skal være højtalere
   -    Tilslutning skal være com eller USB (Det skal bruges
      sammen med en bærbar). Ud over må der
      gerne være almindelige midi-stik.

Keyboardet skal ikke bruges til noget fint forgyldt, det er rent fordi
det er så meget lettere at skrive noder ind på denne måde. Så
kvaliteten på lyden betyder ikke helt vildt meget, det er bare for at
hører om man har lavet nogle fejl...

I må meget gerne komme med nogle forslag til hvad der kan opfylde mine
krav.

Hilsen Michael

Fra : Olesen

Dato : 24-11-02 01:39

"Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i denne gruppe der kan anbefale et midi-keyboard. Det
> skal bruges sammen med Musicator 4.0.
>
> Kravnene er:
> - Der skal være højtalere

Køb et Roland pc-keyboard og brug anlæggets højttalere,
hvis PC er koblet til en sådan.

MVH

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 24-11-02 11:45

> [...]
> hører om man har lavet nogle fejl...
>
> I må meget gerne komme med nogle forslag til hvad der kan opfylde mine

Terratech laver et:
Technical Details:
Sakset fra www.terratech.com :

"49 touch-sensitive keys with variable velocity
Pitch-bend wheel and modulation wheel
(controller assignable)
Data entry slider (horizontal, MIDI controller assignable)
USB MIDI-out interface
3 x 7 segment LED display
Connector for optional sustain pedal
10 non-volatile memories
13 selectable velocity curves.
Integrated demo songs.
Power supply via USB
Connector for optional external power supply (9 V DC)
Transpose function (transposing)
Octave up/down button
+/- keys
6 function keys
10 numeric keys
USB MIDI driver for Windows 98, SE, ME, Windows 2000
and XP and Mac OS9 with OMS
2 meter USB cable "

Om det har højttalere ved jeg ikke....
mvh.