Medion bærbar/Aldi ?
Fra : Peter Martyn

Dato : 23-11-02 20:43

Er den lige så umulig at få fat på som den stationære ?

Jeg kan forstå at man skal mindst stå i kø et par timer
inden Aldi åbner for at gøre sig håb om at fat på PC'en.
Dog ikke skærm.....dem har de altid masser af flere dage
efter.

Det eneste der er lidt ærgeligt med den bærbare ER at
den er tudegrim.....men indholdet er fint nok.

Fra : Henning

Dato : 24-11-02 10:08

On Sat, 23 Nov 2002 20:42:54 +0100, "Peter Martyn"
<Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote:

>Er den lige så umulig at få fat på som den stationære ?
Kommer an på hvor i landet du bor

>Jeg kan forstå at man skal mindst stå i kø et par timer
>inden Aldi åbner for at gøre sig håb om at fat på PC'en.

Kommer igen an på... I onsdags i Ballerup var der nok til alle - min
svoger bor i vestjyland, der var stadig maskiner fredag aften.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Wormie

Dato : 24-11-02 10:21

> Er den lige så umulig at få fat på som den stationære ?

Hvor har du set at der kommer en bærbar på tilbud i Aldi? Hvad er prisen?

mvh

David