NFTS
Fra : Peter Hansen

Dato : 22-11-02 12:54

Jeg kører Fat32 som filsystem men kunne godt tænke mig at ændre det til
NFTS. Hvordan gør jeg det jeg har Windows XP.

Hilsen Peter

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 24-11-02 09:02

"Peter Hansen" <cfs4580@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kører Fat32 som filsystem men kunne godt tænke mig at ændre det til
> NFTS. Hvordan gør jeg det jeg har Windows XP.

Start en kommando-box
Skriv "convert C: /fs:ntfs" forudsat dit drev hedder C:.

Voila
Flemming

Fra : .

Dato : 24-11-02 11:59

On Fri, 22 Nov 2002 12:54:21 +0100, "Peter Hansen"
<cfs4580@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg kører Fat32 som filsystem men kunne godt tænke mig at ændre det til
>NFTS. Hvordan gør jeg det jeg har Windows XP.
>
>Hilsen Peter

Skriv "convert ntfs" i hjælp, så er der en fin beskrivelse af hvordan
du gør fra en comandopromt. Det er uden datatab
Mvh Janko