Scannerproblem
Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 23-11-02 18:13

Jeg har en Mustek ScanMagic 1200 CU, som ikke vil gennemføre en scanning
korrekt..
Den kører fint nok de første 5 cm, men begynder så at hakke og kommer kun 2
cm videre, så det giver blot udtværede streger.
Problemet har været det tidligere, men gik så væk af sig selv.
Nu kan jeg dog ikke længere få den til at køre fejlfrit.
Nogen der ved, hvad der kan være galt, og om jeg evt. kan reparere det?
--
Mvh.
Jørgen

Fra : René Prebendorf

Dato : 24-11-02 11:49

"Jørgen Thorsgaard" <joergen.thorsgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu kan jeg dog ikke længere få den til at køre fejlfrit.
> Nogen der ved, hvad der kan være galt, og om jeg evt. kan reparere det?

Har du prøvet at opdatere driveren?

Hilsen René

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 24-11-02 13:25

René Prebendorf wrote:
> Har du prøvet at opdatere driveren?
> Hilsen René

Ja.
Jeg kører med nyeste XP-driver.
Tror det er en fysisk fejl.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-11-02 10:50

> [...]
> Nu kan jeg dog ikke længere få den til at køre fejlfrit.
> Nogen der ved, hvad der kan være galt, og om jeg evt. kan reparere det?

Hej !

Jeg har før fået en scanner til at køre ved at skille den ad og så "tvinge"
scannerhovedet
frem og tilbage nogle gange.
Pas på du ikke skader tandrem / tandhjul.

/Henning, Sydfyn.

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 25-11-02 12:22

> [...]
> scannerhovedet
> frem og tilbage nogle gange.
> Pas på du ikke skader tandrem / tandhjul.

Tak for rådet.
det vil jeg prøve.

Mvh.
Jørgen