Dansksindede Sønderjydske Krigsdeltagere 1~
Fra : Lena Rix

Dato : 23-11-02 14:17

Er der en der ligger inde med bøger/tidsskrifter med ovennævnte titel.

Lena

Fra : Kai Eskildsen Møller

Dato : 23-11-02 18:16

"Lena Rix"
> Er der en der ligger inde med bøger/tidsskrifter med ovennævnte titel.
>
> Lena
Dansksindede Sønderjydske Krigsdeltagere 1914-18 ( D.S.K ) udgav hver år en
årbog med beretninger og foto fra krigsdeltagerne selv. Årbøgerne fandtes
endnu op gennem 60'erne, men hvornår de stoppede ved jeg ikke helt præcis.
Foreningen blev oprettet i 1936 og uddøde næsten bogstaveligt i 1988.
Jeg har kun et par enkelte eksemplarer liggende, men prøv evt. biblioteket i
Aabenraa. De har et godt og stort arkiv i kælderen.