Hvad kan jeg få til at virke ?
Fra : Kirsten Lehd

Dato : 23-11-02 12:40

Som allerede skrevet har jeg en ca 3 årig (20.00 kr) Compaq Pesario med
ødelagt strømforsyning (bad luck)
den er ellers ok, og der er en fladskærm med.
Jeg har en IBM APTIVA ca 2 år gammmel som er opdateret med RAM og ny
Brænder, men hvor lydkortet ikke virker..men med netkort .
Jeg har desuden en lidt ældre IBM APTIVA......
så har jeg en ny Amitech...som jeg bruger nu.
Jeg har windows XP på min Amitech, plus DVD og brænder, samt netadgang og
tv..udgang...

for nemheds skyld kalder jeg dem nu således.
1.Amitech
2.Compaq
3.IBM 2 år.
4.IBM.ældre.

Det jeg ønsker )
At få min nr 3 sat til at virke sammen med min nr 1, men kun med en' skærm,
og med kabel til tv...
så jeg mangler noget der forbinder de to pc'ere til en' skærm ? og med kun
et tastatur og mus ?
Fordelen er at jeg har masser af plads samt windows 98 på nr 3.
hvad skal jeg købe til dette ?

Så ønsker jeg at få min Compaq til at fungere, da jeg kun kan bruge
fladskærmen til denne, og den skal så bare bruges i et andet rum uden
netadgang til børn og grafik.....
Men her mangler jeg altså strømforsyningen ;-(( og det må ikke koste en
herregård.
Min ældre 4. skal en søn overtage, den er ok, men for lille til mig...
Det var nemt hvis alle dele bare passede sammen så jeg kunne fordele ram,
harddiske, brændere og så videre i disse, men desværre sådan fungerer det jo
ikke.

Gode ideer er velkomne

--
Mvh Kirsten Lehd
www.fotolehd.dk

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 23-11-02 13:19

Jeg har en strømforyning til en Compaq Presario 5686 liggende. Den virker
100 %.

Find ud af om den evt. passer i dit system.

Skriv til min mail og vi kan finde ud af noget.

--
Mvh.

Kenneth (Fjern "FJERNDETTE" i mail adr. ved direkte svar)

Fra : Leony

Dato : 24-11-02 12:39

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med kun et tastatur og mus ?
> Fordelen er at jeg har masser af plads samt windows 98 på nr 3.

For at forbinde en skærm til 2 computere kan du bruge en switchbox. De kan
købes i de fleste computerbutikker.
Du kan også vælge at fjernstyre den computer du skal bruge mindst via
netværk. Det kan f.eks. gøres med RadMin:
http://www.radmin.com/

> [...]
> netadgang til børn og grafik.....
> Men her mangler jeg altså strømforsyningen ;-(( og det må ikke koste

Prøv evt edb markedsgruppen, det kunne være der var en der havde sådan en
liggende.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/