medion bærbar + ekstra skærm
Fra : Zalasta

Dato : 23-11-02 11:49

Jeg har købt en 2,53 Ghz medion bærbr men vil nu gerne have min stationære
skærm til at være den primære skærm sådan at jeg kan spille mine spil på
den. hvordan gør jeg? den option som siger "brug denne enhed sin den primære
skærm" er slået fra.

Fra : Bent Grin

Dato : 23-11-02 15:14

Det står da vist i manualen et sted. Det plejer at være en kombination af
FN-tasten og F1-4.

Mvh Bent

Fra : Zalasta

Dato : 23-11-02 17:51

det virker ikke

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 23-11-02 18:05

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> wrote in message
> det virker ikke

Virker det ikke at kigge i manualen?

Svar under det du citerer - og klip alt andet bort.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Peter Martyn

Dato : 23-11-02 20:55

> Svar under det du citerer - og klip alt andet bort.

Zalasta kan du lige så godt opgive. han har især
udbredt sig i alt.dk.warez med ca. 1000 håbeløse
indlæg. Han kommer aldrig til at finde ud af det .

Det er lige før jeg foretrækker Bo Warming.