Printer
Fra : Lina L

Dato : 23-11-02 10:22

Jeg har en Epson Stylus Color 580, som jeg købte billigt for omkring et år
siden.
Den virker egentlig udmærket, men patronerne bliver enormt hurtigt opbrugt,
selvom jeg kun udskriver mellem 30 og 50 sider (uden billeder) hver måned.
Desuden synes jeg også, jeg i det hele taget trænger til noget nyt 'grej',
så jeg skal købe mig en ny printer.

Prisen skal helst ligge under 2000 kr. og ellers skal tingene bare virke,
som de skal.
Patronerne skal også helst kunne holde længere end min Epsons (hvis der
ellers er forskel på hvor langt de rækker?) og helst koste mindre end
200-300 kr., da jeg ikke har råd til at bruge alt for mange penge på
patroner så tit.
Nogen, der kan hjælpe mig med at finde en printer?

Mvh Lina Lind

Fra : pedder

Dato : 23-11-02 11:03

Hej

Jeg vil anbefale canon S520 - der koster i udsalg 13-1400,-
Udskrifter i 2400 x 1200.
Single ink tec. (det er her der sparres mange penge)
Dvs at den har 4 seperate patroner, og du skal derfor kun skifte den farve
der er løbet tør.
Tilsluttes enten ved parallel eller USB.
Uøvrigt er patronerne ikke vildt dyre. Mener at et komplet sæt (sort, rød,
gul og blå) koster omkring 280,-

se den her: http://www.canon.dk/index1.htm / under printer S520

mhv pedder