Hvilken laserprinter?
Fra : Tom Christensen

Dato : 23-11-02 01:19

Hej

Jeg skal ud at købe en laserprinter. Jeg printer 500-1000 sider om måneden,
og det er væsentligt for mig, at der er duplex (print på begge sider). Den
må gerne
have netkort, men det er ikke en betingelse.

Jeg har kigget på HP Laserjet 2200dn, men den kommer op i næsten 10.000.
Nu har jeg fået øje på en Brother HL-1850 til 5.599,- inkl 2 stk. 250
magasiner.
Prisen er mere spiselig, men jeg kender ikke kvaliteten.

Har nogen erfaringer/anbefalinger til køb?

På forhånd tak.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 23-11-02 13:51

Brother laver nogle udemærkede printere, men skriver de ikke på deres
website hvilket workload de er designet til?

Ellers kan jeg godt anbefale HP2200'eren. Jeg har selv en HP2100tn som er
forløberen for 2200'eren og den kører som en drøm.

Mvh. Brian

Fra : J. Jensen

Dato : 23-11-02 14:58

"Tom Christensen" <reenchri@nomail-e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> magasiner.
> Prisen er mere spiselig, men jeg kender ikke kvaliteten.
>
> Har nogen erfaringer/anbefalinger til køb?

Jeg indkøbte en Brother HL-1870N til mit arbejde for et lille halvt år siden
og kan kun sige at vi har været yderst tilfredse med den. Så vidt jeg lige
kan se er HL-1850 den samme printer uden netkort.

Nem at installere, virker altid, varmer lynhurtigt op fra standby, virkelig
flot print, og så er tonerne en del billigere end HP's.

Jesper

Fra : Tom Christensen

Dato : 24-11-02 02:05

Hej Brian og Jesper

Tusind tak for jeres svar.

"J. Jensen" <jes_jen@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
virkelig
> flot print, og så er tonerne en del billigere end HP's.

Jeg tror, at jeg vil kigge nærmere på Brother'en.