Flytte en post fra en tabel til en anden ?~
Fra : Kenneth Johansen

Dato : 22-11-02 22:36

Er der nogen der har en løsning på dette ??

Databasen er en access db, og tanken var at jeg ved hjælp af et link på ID
nummeret blot klikke og så flytter den resten med over i den anden tabel...

Please help

Mvh
Kenneth Johansen
www.kjohansen.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-11-02 14:30

"Kenneth Johansen" <kjohansen@kjohansen.dk> wrote
> Databasen er en access db, og tanken var at jeg ved hjælp af et link på ID
> nummeret blot klikke og så flytter den resten med over i den anden
tabel...

Der er ikke nogen decideret funktion til dette så du bliver nødt til at lave
en 2 trins operation:

1. Hente den gamle posts data fra den første tabel
2. Indsætte den gamle posts data i den nye anden tabel

--
Jakob Andersen