frontpanel
Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 22-11-02 21:29

Hej..

Jeg vil spørge om der findes Løst 3,5" frontpanel med følgende stik

-Line-in (når headsettet tilsluttes så afbryder den automatisk Højtalerene
som er tilsluttet bagi)
-mikrofon.
-og måske et enkelt USB.

Jeg har brugt alle mine 5 1/4 tommer pladser.

Jeg håber at det findes ellers må man jo selv lave et stik der kan opfylde
det.

Hilsen

Bjarne Knudsen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 22-11-02 22:50

"Bjarne Knudsen" skrev:
> Jeg vil spørge om der findes Løst 3,5" frontpanel [..]

Ved ikke med afbrydelse af højttalere, men ellers ser dette ud til at
opfylde dit behov:
http://makeashorterlink.com/?Q47C25982

Mvh, Lars

Fra : Bent Grin

Dato : 22-11-02 23:02

Ellers kig forbi shg.dk

http://www.shg.dk/produkter/list.asp?mode=hardware&kat=Kabinettilbeh%F8r

Her kan du finde forskellige slags frontpaneler.

Mvh Bent

Fra : Bjarne Knudsen

Dato : 24-11-02 01:28

Hej igen

Ok jeg har fået fat i den i snakkede om og det passede, men den afbryder
ikke højtalerene..
Ledningerne lydenhederne er bare blevet flyttet til fronten.
Den afbryder desværre ikke højtalerne nå headset tilsluttes. Bagi har jeg
sat en jacksplitter.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.
Denne jacksplitter burde jo være en prioteret splitning mellem de 2
jackstik.

På forhånd tak

Bjarne