Trust USB Bluetooth dongle...
Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 22-11-02 21:25

Hej fjolkens!

Har lige læst at Trust har lavet en lækker USB-bluetooth adapter, der ikke
fylder ret meget. Problemet er så, at jeg ikke lige kan finde en forhandler
i DK. Er der nogen, der har et bud? Jeg har ikke kunne finde noget på
edbpriser.dk - måske fordi jeg leder under de forkerte kategorier?

Det drejer sig om denne:

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13139

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-11-02 01:14

H3nrik V! [2670] wrote:
> Det drejer sig om denne:
> http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=13139

Kik her:
http://www.trust.com/products/

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-11-02 01:31

Henning Præstegaard wrote:

> Kik her:
> http://www.trust.com/products/

Hmm. det gav ikke helt det skæmbillede jeg havde forestillet mig da jeg
klippede og klistede.
Du øffer op i WHERE TO BUY og på siden finder du Denmark enten
på kortet eller i rullemenyen. Og ser sandelig alle forhandlere ligger sørme
max 80 km fra hvor jeg bor.

mvh
Henning