Et ganske godt eksempel
Fra : PHK

Dato : 22-11-02 20:24

Et ganske godt eksempel på dcu´S "fleksibilitet" findes her:

http://makeashorterlink.com/?D1B621982

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-11-02 21:23

I meddelelsen news:3dde841a$0$71702$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
Skrev PHK :

> Et ganske godt eksempel på dcu´S "fleksibilitet" findes her:

> http://makeashorterlink.com/?D1B621982

Ja, det er efterhånden blevet en tynd omgang på Mellem Campister - ud
over at årstiden alene gør det stille. Det er tyndt, at Johs. Laursen på
den måde frabeder sig en åben relevant debat.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som også gerne vil svare på indlæg om Dansk Camping Union i
news:dk.fritid.camping... Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!

Bruger du Outlook Express - så brug denne: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Robin

Dato : 22-11-02 21:49

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:3dde841a$0$71702$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Ja endelig er der en sag som DCU kunne gå ind i. Men hvad gør man så ligger låg på den. Her skulle DCU hellere hjælpe medlemmmet, således at det bliver en aktiv forening også på dette område. (og ikke kun på modorator om rådet )

De må da snart se at der er noget helt galt.

MVH Robin

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 21:58

Robin <robin@ddd.dk> skrev dette i

> De må da snart se at der er noget helt galt.

Hvad får dig dog til at tro det. Har lige endnu engang læst
betingelserne for at kunne deltage i deres forum.

Oversat til alm. dansk står der at kun indlæg der har rosende omtale
af DCU og deres annoncører/finansielle støtter kan blive optaget.
Enhver form for kritik, og ethvert indlæg, som DCU ikke bryder sig om
skal offentliggøres vil blive bortmodereret [dette er min subjektive
"oversættelse" af deres betingelser for deltagelse i deres forum].

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://af.skrift.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-11-02 22:10

I meddelelsen news:arm5ol$7uo$1@sunsite.dk
Skrev Andreas Falck :

> Oversat til alm. dansk står der...[cut]... [dette er min subjektive
> "oversættelse" af deres betingelser for deltagelse i deres forum].

Måske subjektivt - men du rammer egentlig temmelig præcist... ;)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 22:13

Carsten Stage <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev dette i
> I meddelelsen news:arm5ol$7uo$1@sunsite.dk

> Måske subjektivt - men du rammer egentlig temmelig præcist... ;)

Jeps, - jeg er selv overbevist om at min subjektive oversættelse
objektivt set ramte meget præcist

Findes der egentlig reelle alternativer, hvor man også godt må være
kritisk over for DCU, - ellers vil jeg da godt være initiativtager til
et sådant forum!

Fra : Carsten Stage

Dato : 22-11-02 23:03

Andreas Falck skrev:

> Findes der egentlig reelle alternativer, hvor man også godt må være
> kritisk over for DCU, - ellers vil jeg da godt være initiativtager til
> et sådant forum!

Ja, det gør der. HorForum tilbyder at man kan køre sit eget forum, og
det har Tommy Hansen, der også skriver her på siden oprettet. Du finder
det her:

http://www.hotforum.dk/hotforum/instance/DD648FF0.nsf

Det fungerer fint, men man må affinde sig med, at indlæg først skal
godkendes. Denne foranstaltning på grund af en enkelt skribent, under
mange navne, ikke kunne finde ud af at gå efter bolden, men som langede
voldsomt ud imod dem der ikke hylede i kor med ham.

Han har ligeledes et forum, hvor han nu hygger sig med at skrive med sig
selv...

Undskyld at jeg kom til at sende til dig direkte Andreas - jeg har endnu
ikke vænnet mig helt til OE...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 23:13

> Ja, det gør der. HorForum tilbyder at man kan køre sit eget forum,
> og det har Tommy Hansen, der også skriver her på siden oprettet. Du
> [...]

Har lige været inde at kigge lidt, - og så er der jo ingen grund til
at oprette endnu et. Var ikke klar over over (min egen fejl) at dette
forum eksisterede!

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-11-02 22:51

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal offentliggøres vil blive bortmodereret [dette er min subjektive
> "oversættelse" af deres betingelser for deltagelse i deres forum].

Ja, tænk at Danmarks største campingorganisation er købt af campingbranchen
!

Og de kalder sig også for "forbrugerorganisation" !

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-11-02 23:14

Tommy Hansen <tommy.hansen@post.tele.dk> skrev dette i

> Ja, tænk at Danmarks største campingorganisation er købt af
> campingbranchen !
>
> Og de kalder sig også for "forbrugerorganisation" !

Derfor meldte jeg mig også ud for mange år siden. Har lige været inde
at kigge i dit forum. Godt initiativ.

--
Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
http://www.synnejysk.dk/

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-11-02 12:15

> Derfor meldte jeg mig også ud for mange år siden. Har lige været inde
> at kigge i dit forum. Godt initiativ.

Tja, fra nytår er jeg heller ikke medlem mere. Jeg efterlyser stadig et
alternativ, som også vil varetage mine og andre campisters interesser, i
stedet for at være "indspiste" med campingbranchen. F.eks. et campisternes
FDM.

MVH Tommy

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-11-02 12:16

> [...]
> campisters interesser, i stedet for at være "indspiste" med
> campingbranchen. F.eks. et campisternes FDM.

FDC (Forenede Danske Campister)

Er nogen af de øvrige campistorganisationer (hvor mange findes der?)
reel alternativer?

Fra : Bo Larsen

Dato : 25-11-02 09:25

"Tommy Hansen skrev:
> [...]
> stedet for at være "indspiste" med campingbranchen. F.eks. et campisternes

Med fare for at spørge dumt! Kan man ikke købe campingpas andre steder end i
DCU?
For den eneste grund til at jeg er medlem af DCU det er på grund af passet!

--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 25-11-02 12:08

"Bo Larsen" <Larsen_bsc *Slet dette*@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> DCU?
> For den eneste grund til at jeg er medlem af DCU det er på grund af

Ja, det kan købes ved DK-Klubben (Prøv at kontakte DK-CAMP, Vejle for
nummer), Vonsild Camping i Kolding (75521388), FDM og mange andre steder.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-11-02 12:45

Martin Rise Christensen <martin@rise.dk> skrev dette i

> Ja, det kan købes ved DK-Klubben (Prøv at kontakte DK-CAMP, Vejle
> for nummer), Vonsild Camping i Kolding (75521388), FDM og mange
> andre steder.

Jeg køber mit campingpas på den plads hvor jeg er fastligger, - jeg er
ikke medlem af nogen campistforening efter jeg for rigtig mange år
siden meldte mig ud af DCU

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 25-11-02 12:54

> Jeg køber mit campingpas på den plads hvor jeg er fastligger, - jeg er
> ikke medlem af nogen campistforening efter jeg for rigtig mange år
> siden meldte mig ud af DCU

Det kommer lidt an på om det er et internationalt Campingpas eller "kun" et
skandinavisk - det skandinaviske, kan rigtig nok købes på alle danske
campingpladser - det internationale er lidt mere begrænset.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-11-02 19:15

> [...]
> "kun" et skandinavisk - det skandinaviske, kan rigtig nok købes på
> alle danske campingpladser - det internationale er lidt mere

Nu skrev jeg også at jeg er fastligger

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/

Fra : Tommy Thøgersen

Dato : 25-11-02 17:18

Bo Larsen Skrev:
> [...]
steder end i
> DCU?
> For den eneste grund til at jeg er medlem af DCU det er på grund af

Du kan altid købe/forny lejrpasset på den første campingplads du
møder.
Mvh Tommy Thøgersen

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 25-11-02 18:56

> [...]
> DCU?
> For den eneste grund til at jeg er medlem af DCU det er på grund af

Camping Card Scandinavia koster 80,- om året læs evt. mere om det her
http://www.campingstuff.dk/cs/cardscan.php

Mvh
Heine Hvidberg

www.toyota-forum.dk