Køb af grej
Fra : Gismo

Dato : 22-11-02 16:51

Har brug for lidt nyt pirke og ophæng. Kan det betale sig at købe det
online? Hvis ja, hvad er der af steder der sælger? Eller skal jeg bruge min
sparepenge hos den lokale fiske pusher.

Jacob

Fra : Hans-Erik Nielsen

Dato : 22-11-02 17:30

Hej Jacop.
Hvis du ser dig godt for kan du spare masser af penge. Køb foreks.
Fiske-avisen der er
masser af tilbud. Ellers prøv at søg her på nettet der er også mange steder
hvor der er mange penge
at spare.
Hilsen Hans

Fra : Kenneth Jørgensen

Dato : 22-11-02 19:35

Køb det hos din lokale grejforhandler og hvis du synes det er for dyrt i
forhold til det der findes
på nettet, så fortæl ham det og du får som regel rabat.

Det er altid rart at have et godt forhold til sin lokale forhandler. Det kan
jo være, at du en dag for
brug for hans råd og vejledning og ikke mindst service hvis din fluestang
knækker 2 dage inden
drømmerejsen til Alaska.

mvh

Kenneth

Fra : Gismo

Dato : 22-11-02 20:45

"Kenneth Jørgensen" <banke@diana.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo være, at du en dag for
> brug for hans råd og vejledning og ikke mindst service hvis din fluestang

Er også fint med en lille sluder om vind og vejr. Men ville gerne finde et
sted med stører udvalg. De pirke han har fortiden syntes jeg ikke om.
Kan altid smutte ind til kbh, men så begyder det at blive besværligt at få
lidt nyt grej.

Mvh

Jacob

Fra : Michael

Dato : 23-11-02 11:27

Besøg en Haarbenzinbutik hvis der er sådan en i nærheden de er op til 75 %
billigere end online og lokale shopper. vil næsten tro du kan væge den der
ligger længst væk fra dig og selvom du bruger et par hundrede kr i benzin
har du stadig sparet på grejet. de har masser af tilbud såsom 3 for 30 kr 10
for 100 kr osv den slags tilbud. og du kan finde stort set alt til
discount-priser uden at grejet er discount kvalitet. =) det er op til din
egen moral om du vil støtte den slags "ukurente" butikker men pengepungen er
vel den der i sidste ende er det afgørende.

Fra : Gismo

Dato : 23-11-02 12:09

"Michael" <maestro@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> vel den der i sidste ende er det afgørende.

Lyder fint nok, men hvor er det lige jeg finder sådan en butik?
Bor lidt nord for kbh

Mvh

Jacob

Fra : Rikard Jensen

Dato : 23-11-02 15:35

Jeg vil ikke mene at der er så pokkers meget at spare ved at købe pirke
online. Forsendelsesomkostningerne æder i alle tilfælde den besparelse der
evt. er.

mht. haahr-tankstationerne, så har de da billige pirke, men meget af det de
har ville jeg ikke sætte for enden af linen. For andre er det sikkert
udemærket.

mvh

Rikard

Fra : Anders & Berit

Dato : 23-11-02 15:55

..

> [...]
de
> har ville jeg ikke sætte for enden af linen. For andre er det sikkert

øhh - hvorfor?

Fra : palle

Dato : 24-11-02 16:58

prøv evt. www.fiskogfritid.dk

Fra : Jacob Gillesberg

Dato : 24-11-02 18:08

"palle" <palle@esenet.dk> skrev i en meddelelse
prøv evt. www.fiskogfritid.dk

Har bestilt nogle forfang... Men pirke på 100 g kommer jeg ikke specielt
langt med :(

Fra : michael jørgensen

Dato : 08-12-02 16:42

> [...]
> langt med :(
>
>  støt din lokale grejshop da det er der du får den bedste service. Hvis
den "lokale" lukker kan du køre i BILKA. God fornøjelse.