Specs for fujitsu-siemens c1010
Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 22-11-02 17:15

Er der nogen der kan henvise mig til en side der har specs om en bærbar pc:
fujitsu-siemens c1010. Jeg har selvfølgelig søgt på google og jeg har osse
set på laptop4u.dk, men jeg kan sgu ikke finde ud af hvaffor et grafikkort
der sidder deri :-/ Desuden er der nogle flere ting i den jeg mangler
drivere til...

Det bedste ville være hvis der er en, der selv har den - men så heldig er
jeg nok ikke...

Mvh. Jens Gregersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-11-02 20:33

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> wrote in
message news:3dde57e7$0$5747$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> set på laptop4u.dk, men jeg kan sgu ikke finde ud af hvaffor et grafikkort
> der sidder deri :-/ Desuden er der nogle flere ting i den jeg mangler

På fujitsu/Siemens side står der:

VIA ProSavage in VIA P4N266 (VT8703)

http://support.fujitsu-siemens.de/KnowHow_DriverCD/Install.Anl/E/Allg/Chipsa
etze_LB.htm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-11-02 20:34

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> wrote in message

> På fujitsu/Siemens side står der:
>
> VIA ProSavage in VIA P4N266 (VT8703)

Sorry:

VIA Twister-T in VIA PN133T/P4N133

Fra : Bent Grin

Dato : 22-11-02 23:10

Din kammerat må da have en kvittering på computeren hvor de nævnte specs
står på. Eller I har måske ikke kvitteringen...?

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> skrev i en
meddelelse news:3dde57e7$0$5747$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 22-11-02 23:28

"Bent Grin" <bobREMOVE@grin.dk> skrev i en meddelelse
> Din kammerat må da have en kvittering på computeren hvor de nævnte specs
> står på. Eller I har måske ikke kvitteringen...?

Nej desværre. Ellers havde jeg nok kigget derpå

Ej, ikke flere flabetheder - historien er at den er forsvundet i hans rod!
Og tro mig - det er muligt...

Jeg kunne forestille mig at den er røget ud sammen med en masse andre
papirer...