Fordeling over tid
Fra : soren

Dato : 22-11-02 11:57

Hejsa

Jeg har en database (Access) som registrere nogle hændelser i forhold til
tid. Jeg vil gerne lave en query som viser fordelingen af hændelser over
tid. Dvs jeg vil gerne vide antalet af hændelser og gns. af disse hændelser.

På forhånd mange tak.

Søren

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 22-11-02 16:23

On Fri, 22 Nov 2002 11:57:10 +0100, soren wrote:

> [...]
> til tid. Jeg vil gerne lave en query som viser fordelingen af hændelser
> over tid. Dvs jeg vil gerne vide antalet af hændelser og gns. af disse
Hvordan er dine tabeller bygget op ???

Ellers kig på aggregat funktionen sum og på GROUP BY.

FUT:dk.edb.database.ms-access
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen