hjælp med driver!
Fra : Martin N.

Dato : 22-11-02 11:37

driver pcmcia netkort 30 point fra hullemanden
kan nogen hjælpe med at finde en driver til fgl. da jeg er ved at give op!

det drejer sig om et pcmcia netkort. mærket mener jeg hedder ethermax -
eller noget i den retning. det er rødt og på det står: meets test
standards - nstl compatible

bagpå står: compatible with pcmcia 2.1/jeida 4.x

PC CARD

på donglen er der både stik til bnc og rj45

håber nogen kender sådan et!

begin 666 flag_green.gif
M1TE&.#EA"@`*`)$``````#-F`#.9`/___RP`````"@`*```"&@0VA@AB$HQJ
4`8;(+#R+JI4X(,B-C$FB)U@``#L`
`
end

Fra : Bent Grin

Dato : 22-11-02 23:31

"Martin N." <migogliva4everbestfriends@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> bagpå står: compatible with pcmcia 2.1/jeida 4.x
>
> PC CARD
>
> på donglen er der både stik til bnc og rj45

Tror nok at det edder Edimax. Zitech solgte dem på et tidspunkt hvor jeg
selv købte et. Desværre ligger driveren ikke på deres side, men kig på
http://www.edimax.com/Download/DownloadE.htm

Du skal bare lige vide hvilken model det er. Der er tre at vælge imellem.

Håber det løser dit problem.

Mvh Bent