rad o partitionering af hd
Fra : Robert Jensen

Dato : 22-11-02 11:24

hvis nu man kører raid, så får man vel en del mere ydelse set i forhold til
en normal ata 100 eller 133.

så er mit spørgsmål, hvis nu man partionerer sit (raid) drev....giver det så
dårligere ydelse igen, i forhold til at have en helt (raid) drev ????

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 24-11-02 21:06

> hvis nu man kører raid, så får man vel en del mere ydelse set i forhold
til
> en normal ata 100 eller 133.

Ja det skal jeg lige love for! Jeg sidder her med 2 IBM 120gxp 60gb i raid 0
og det ræser bare derudaf!

> så er mit spørgsmål, hvis nu man partionerer sit (raid) drev....giver det

> dårligere ydelse igen, i forhold til at have en helt (raid) drev ????

Det ved jeg så faktisk ikke... Mit er partitioneret og det kører altså
stadigvæk meget stærkt!

Mvh. Jens Gregersen