søger driver til OpticPro 9630P
Fra : E.G.C.

Dato : 22-11-02 10:46

Jeg har en scanner fra oppticpro som jeg ikke kan finde driver til. Har
skiftet til win2000. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg har stødt på en side
hvor man skal indmelde sig for at downloade, det vil jeg helst ikke.

Mvh.

Ester Clasen

Fra : Robert Jensen

Dato : 22-11-02 11:10

"E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
side
> hvor man skal indmelde sig for at downloade, det vil jeg helst ikke.

google er din ven

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=dr
iver+win+2000+OpticPro+9630P

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 22-11-02 11:38

<snip>

> google er din ven

True!

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=dr
> iver+win+2000+OpticPro+9630P

makeashorterlink.com, shor.ter.dk er DINE venner

Fra : E.G.C.

Dato : 23-11-02 02:14

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:arkvp4$6i6$1@sunsite.dk...

> "E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]

Tak det var dejligt, jeg har altså ikke haft tid til at afprøve endnu, men håber at det virker. (der er virkelig problemer hos TDC
med deres nyh.server)

Mvh.

Ester C.