hvilket standard kabinet?
Fra : Hejboel

Dato : 22-11-02 07:45

Hej NG.

Jeg skal til at bygge en ny computer, og i den anledning vil jeg kræse
lidt for mig selv og min hørelse, så jeg køber en løs PSU, ThermalTake
420APD. Men, hvilket kabinet skal jeg proppe den i?

Jeg skal bruge et fulltower-standardkabinet, dvs. ikke et premodded,
det har jeg planer om selv at klare. PSU'en i det er ligegyldig, den
bliver revet ud alligevel.

Tja, altså, hvad kender i til gode standardkabinetter i 5-700 koners
klassen?

mvh. Henrik

Fra : Robert Jensen

Dato : 22-11-02 08:55

"Hejboel" <henrik@REMOVEhejboel.dk> wrote in message
> [...]
> bliver revet ud alligevel.
>
> Tja, altså, hvad kender i til gode standardkabinetter i 5-700 koners

Aopen hq08 er et kanont kabinet.
alting passer bare som det skal, og så er det kram.

Det er måske ikke det kønneste hvis du skal modde det....men smag er som
bekendt forskellig

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : Tinky Winky

Dato : 22-11-02 11:20

> [...]
> bliver revet ud alligevel.
>
> Tja, altså, hvad kender i til gode standardkabinetter i 5-700 koners

Thermal-/An-/Chief-take uden PSU. Kan nok fås for 700 kr.

Fra : Leony

Dato : 22-11-02 11:48

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev i en meddelelse news:arl0d3$ape$1@sunsite.dk...

> Thermal-/An-/Chief-take uden PSU. Kan nok fås for 700 kr.

Jeg ville helt klart også kigge efter en af ovenstående. Det er lækre,
solide kabinetter med masser af plads til mods.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : [4800]TaDaa@

Dato : 22-11-02 14:54

Jeg ville ligesom Robert kraftigt overveje et Aopen HQ08 hvis jeg var dig!
Jeg har selv et sådan kabinet (Af ældre dato) og det eneste ikke-positive
jeg kan sige om det er at der ikke er slide-in bay's (/Skrueløs montering af
HD + CD-Rom drev (Men måske det er i de nye modeller af HQ08)). Positive
ting er der masser af: Der er som standart plads til 8 harddiske, 5 stk
5.25" enheder og et floppydrev. Det er tungt som bare fa'en, hvilket også
afspejler kvaliteten af materialet (Tykke plader) og der er afrundede
kanter. Der er god plads til motherboardet, som monteres på en plade som kan
trækkes ud af computeren uden at tage siderne af. Der en god mulighed for
montering af extra køling. Toppen af kabinettet kan tages af uden at skulle
afmontere siderne, og dét kun ved at løsne 2 skruer - Heroppe har du adgang
til de 4 af harddiskpladserne samt floppydrevet. Dejlig nemt at casemodde,
da man nemt kan skille det hele ad. Jeg har dog kun casemoddet det med et
flightcase håndtag i toppen ndtil videre, men har mange planer !!! (^8 Se
evt. mit kabinet her: http://tadaa.adr.dk/Casemod00.htm.

Jeg kunne evt. være interesseret i strømforsyningen hvis du køber et sådan
kabinet.

--

/Regards
TaDaa

Fra : Esben

Dato : 22-11-02 17:13

> [...]
> bliver revet ud alligevel.
>
> Tja, altså, hvad kender i til gode standardkabinetter i 5-700 koners

Aopen går du ihvertfald ikke forkert af, selvom der nok altid medfølger
PSU.

--
Esben