Lille hest, der kan et trick.
Fra : slet TWO8C

Dato : 22-11-02 00:27

Min datter og kæresten har nylig købt en dejlig lille broget
schetlænder, den står midlertidigt opstaldet sammen med en anden lille
pony i en tilbygning lige uden for deres soveværelse. Pludselig en sen
aften blev lyset tændt hos hestene, de tjekkede og slukkede, så et
kvarter efter igen, først 3.gang opdagede de at den lille hest kunne
nå kontakten, den blev nu bundet lidt kortere, men alligevel kan den
tænde lyset nu bruger den bagdelen. Sidste uge tændte den 4 dage i
træk kl. 7 om morgenen, åbenbart spisetid der hvor den kommer fra. Kun
hvis den tænder om natten er det lidt irriterende for det lyser jo
lige ind i sengen, nå men de flytter snart og så er problemet løst. Er
der andre der har heste der finder på sjove ting og sager, så vil det
være spændede at hørefra jer. Hilsen Lis

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 22-11-02 14:37

"slet TWO8C" <lis.bnoettcher@TWO8Cjubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Er
> der andre der har heste der finder på sjove ting og sager, så vil det
> være spændede at hørefra jer. Hilsen Lis

Tjah... min hest skal bindes ekstra godt for ellers binder hun knuderne op,
men deet er der vel mange heste der gør. Valakken, som hun går sammen med,
er nu også begyndt at bide hendes reb op, men det er måske fordi han altid
er sulten!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 24-11-02 11:10

Hej

Min gamle Fjordfjums åbner døren hvis hun gerne vil på fold og hun står
inde. Man kikker lige en ekstra gang når man ser hun går rundt ude på folden
og man ved at hun ikke er blevet lukket ud af mig

Venlig hilsen Nina Svanholm.