newbies spørgesmål
Fra : mike

Dato : 03-03-01 07:44

hej
hvordan gøre jeg følgende:
jeg har 2 frame i min hjemmeside og på frame 1 er der et søge felt til
søgning i database. Min problem er at jeg gerne vil have at resultatet skal
vises i frame 2.
hvordan gøre jeg det???
tak på forhånd

Fra : Thomas Knudsen

Dato : 03-03-01 18:22

Det skulle da virke normalt som med din menu?
Bruger du
<HEAD>
<Base target= FRAME2>
<HEAD>
?
/Thomas Knudsen

Fra : Troels Lenda

Dato : 08-03-01 17:56

mike wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> søgning i database. Min problem er at jeg gerne vil have at resultatet skal

Det er ikke altid at det virker med base target.

Men hvis du tilføjer target i linket fx <a hret="søg.asp"
target="frame2">blabla</a> så skulle det virke.