Game controller.
Fra : Steen Nissen

Dato : 21-11-02 18:09

Jeg har i tweakup læst om en game controller " The Claw "
Er der nogen der kender den og ved hvor man kan købe den.

Mvh. Steen

Fra : Leony

Dato : 22-11-02 11:57

"Steen Nissen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har i tweakup læst om en game controller " The Claw "
> Er der nogen der kender den og ved hvor man kan købe den.

Man kan i hvert fald købe den gennem deres site:
http://www.claw.com.au/
Der står ikke noget om distributører, så det er ikke umuligt at det er
eneste mulighed for køb.
Du kunne prøve at kontakte dem og høre om der er forhandlere i Danmark.
Måske ved forfatteren af artiklen noget.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Steen Nissen

Dato : 22-11-02 17:14

Tak

Jeg har bestilt en på deres hjemmeside, pris med forsendelse 513 kr.

Hilsen Steen