JEG PRØVER LIGE IGEN - IE6 KAN IKKE VISE B~
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-11-02 17:32

Jeg har et lille problem med min Internet Explorer 6 DK som efterhånden er
bleve til et irriterende problem. Sommetider viser den ikke alle billederne
på en hjemmeside og det ser ud som om den heller ikke indlæser Style Sheets.
på andre tidspunkter kan jeg godt se siderne korrekt. Jeg kører Windows 98
DK, hvis det har nogen relevans. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette
problem?????? På forhånd tak!
Zilla

Fra : Madsen

Dato : 21-11-02 17:54

Jesper Nielsen skrev:

> Jeg har et lille problem med min Internet Explorer 6 DK som
> efterhånden er bleve til et irriterende problem.

Og det hjælper som regel ikke ret meget at skrive med ene store
bogstaver i subjectet for at få folk til at svare. Snarere
tværtimod. Læs hvorfor her: <http://usenet.dk/netikette/larm.html>

Madsen.

Fra : Peter T.

Dato : 21-11-02 23:51

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
> efterhånden er bleve til et irriterende problem. Sommetider viser den
> ikke alle billederne på en hjemmeside og det ser ud som om den heller

Prøv at... Nej. Jeg har faktisk et par gode forslag til dig, som du ikke
får, fordi jeg ikke kan holde ud af at se folk skrive med caps lock.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"