Aldi pc - dvdfabrikat ?
Fra : Jan Andersen

Dato : 21-11-02 17:01

Har nogen checket, hvilket fabrikat DVD-drevet i den nye "Aldi"-pc er
?

Jeg tænker med henblik på at finde et regionshack til den

--
Jan

Remove 'FOS' from email address.

Fra : Flemming

Dato : 21-11-02 20:09

Jan Andersen wrote:
> Har nogen checket, hvilket fabrikat DVD-drevet i den nye "Aldi"-pc er
> ?

Jeg vil mene at det er et Liteon LTD-165H (Der står LTD-165H i hw listen)

> Jeg tænker med henblik på at finde et regionshack til den

Lyder godt, hvis du finder noget må du meget gerne skrive her !
(Hvor finder man det ?)

--
Mvh. Flemming

Fra : Henning

Dato : 21-11-02 20:23

On Thu, 21 Nov 2002 17:00:57 +0100, Jan Andersen
<FOSjantri@FOSmail1.stofanet.dk> wrote:

>Har nogen checket, hvilket fabrikat DVD-drevet i den nye "Aldi"-pc er
>?
>
>Jeg tænker med henblik på at finde et regionshack til den

Det er et Lite On - nærmere betegnet JMLS LTD-165H

http://www.jlms.com.tw/new_p_E/jlms_165X.htm

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henning

Dato : 21-11-02 20:24

> [...]

>?
>
>Jeg tænker med henblik på at finde et regionshack til den
http://mand.tmfweb.nl/165.htm - fw, hacks og andet godt

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin S.

Dato : 21-11-02 20:26

"Jan Andersen" <FOSjantri@FOSmail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har nogen checket, hvilket fabrikat DVD-drevet i den nye "Aldi"-pc er
> ?
>
> Jeg tænker med henblik på at finde et regionshack til den

Det må du da kunne se ved opstart eller i "enhedshåndtering" i System.

Nå men hvis det er Liteon LTD-165H (Der står LTD-165H i hw listen) som
angivet i anden tråd - så check
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm
Det er DVD-region-frees ultimative side. Og der står minsandten også noget
om LTD-165H.
Men det er jo altid farligt at eksperimentere med firmware.

Martin