Hvor finder jeg USB til Com adapter ?
Fra : elvis \(at sunsite\)

Dato : 21-11-02 16:32

Hej

Jeg købte en infrarød modtager til min bærbar (den har det ikke indbygget
???)
Men den skal sættes til COM porten (og det har den bærbare heller ikke :)

Kan i henvise til en forhandler der har sådan en ting ?

Prisleje ca 200-300

mvh elvis

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 21-11-02 19:18

"elvis (at sunsite)" skrev:
> Kan i henvise til en forhandler der har sådan en ting ?
> Prisleje ca 200-300

Proconsult har denne:
http://makeashorterlink.com/?B20453682

Det er en USB-25pin seriel port til 195 kr, så det kræver formentlig en
adapter fra 25pin-9pin seriel (45 kr) oveni (dit IR-øje bruger formentlig et
9pin stik).

Omvendt, så koster en tilsvarende USB-9pin ca. 500 kr. hos den "store"
tilbehørsleverandør herhjemme: www.sandberg.net

Mvh, Lars

Fra : sune vuorela

Dato : 21-11-02 23:17

ca 400 hos den lokale merlin/fona

--
Sune

Fra : Lars

Dato : 22-11-02 09:40

<elvis@beskedboks.dk> wrote:

> [...]
>Men den skal sættes til COM porten (og det har den bærbare heller ikke :)
>
>Kan i henvise til en forhandler der har sådan en ting ?

Zitech,
<http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?155184132+NO/products/980310>
koster 170,-

--