MS Windows
briani 27239
mere diskoprydning
Fra : BFC Trekanten

Dato : 21-11-02 16:09

Bruger bl.a. det indbyggede i XP diskoprydningsprogram, det vil bl.a. gerne
rydde op i mappen winnt\temp, men hver bruger har jo også en
temp-mappe:documents and settings\bruger\skjulte mapper\temp, hvor jeg har
lagt mærke til at diverse programmer smider alt muligt af. Er der en
mulighed for at rydde automatisk op i disse mappe eller bekommer det hver
enkelt bruger at gøre dette manuelt ?

Torben

Fra : Ole C

Dato : 21-11-02 16:17

BFC Trekanten skrev blandt andet:

> [...]
> der en mulighed for at rydde automatisk op i disse mappe eller
> bekommer det hver enkelt bruger at gøre dette manuelt ?

Der findes et glimrende (dansk men engelskssproget) freewareprogram her:
http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/index.html
- som kan sættes til automatisk at slette lige præcis det man vil af med,
ved hver opstart af computeren.

--
vh
Ole C

Fra : BFC Trekanten

Dato : 22-11-02 12:20

> [...]
> http://www.danish-shareware.dk/soft/emptemp/index.html
> - som kan sættes til automatisk at slette lige præcis det man vil af med,

Det skal jeg afprøve.
Tak for tippet.
Torben