mikro tastatur og mus
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 21-11-02 13:45

Er der nogen der kan anbefale en god løsning af trådløst tastatur og
pegeenhed?
Det må meget gerne være samlet i et produkt og være radiobaseret med en
ordentlig rækkevidde (mere end 3 meter).
Derudover må det selvfølgelig også gerne være pænt!
Det skal bruges til at betjene en maskine fra sofabordet - så har i en idé
om hvad det handler om

Mvh Thomas

Fra : Per Kristensen

Dato : 21-11-02 15:13

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derudover må det selvfølgelig også gerne være pænt!
> Det skal bruges til at betjene en maskine fra sofabordet - så har i en idé

Jeg kan anbefale denne løsning, som jeg selv har erfaring med. Den er med
infrarød, men det skal du ikke lade dig nare af. Grunden til jeg bruger den
er pga. at man ikke kan få noget på radiobølger, der kan række mere end de
ca. 3 meter. Denne kan række fint op til 7 meter, men kræver altså
line-of-sight. Altså at der ikke er noget i vejen. Men den behøver være
peget direkte på modtageren. Der er 45 graders vinkel på. Den koster ikke
mere end godt 300 kr og er lille og smart med indbygget mus.

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 21-11-02 15:23

> Jeg kan anbefale denne løsning, som jeg selv har erfaring med.
Hvilken løsning? Glemte du at skrive det?

Mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 21-11-02 16:12

> Hvilken løsning? Glemte du at skrive det?

Imens kan du kigge lidt på dem her:
http://www.comelectronics.dk/prodbilder/solidy/mini-c.htm
Zitech har også et lille tastatur med indbygget mus.
Selv bruger jeg et Infraboard fra Ruwido.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : [4800]TaDaa@

Dato : 21-11-02 18:12

Zitech's bud på det du ønsker... En dejlig stor "fjernbetjening" som jeg
bruger til mit casemod i stuen...

http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?137909788+NO/products
/260056

--

/Regards
TaDaa

Fra : Bent Grin

Dato : 22-11-02 04:57

Smut lige herind
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1690169493+NO/product
s/260056

Det er Zitechs løsning på dit problem. Har det selv, og det fungerer skide
godt. Musen er dog lidt for følsom efter min smag, men efter lidt
tilvænning, så...Det bruger to AA-batterier. Har haft det i 1½ år nu, og
skiftede batterier for ½ år siden, så det er ikke det der koster.

Mvh Bent