Johannes Henrik Louis Nicolaj forældre søg~
Fra : Bent Jacobsen

Dato : 21-11-02 13:13

Jeg søger hjælpe til at finde flere oplysninger om forældre til min
oldefar Johannes Henrik Louis Nicolaj Jacobsen født 01-09-1866 i
Budolfi, Fleskum, Aalborg og døbt 03.10.1866 i Budolfi Kirke i Aalborg.
Hans forældre er oversergent (tambur) Jacob Ludvig Anton Jacobsen, født
12-04-1832 i København. Gift 17-10-1865 muligvis i Aalborg med Marie
Henriette Seivard (eller noget i den retning der er født i 1838 i Altona
i Tyskland.
Udover min oldefar har de 3 andre børn, hvor jeg ved at der er en der
hedder Johan Frederik Henrik Jacobsen.

Venlig hilsen

Bent Jacobsen

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 21-11-02 16:11

On Thu, 21 Nov 2002 12:12:41 +0000 (UTC), "Bent Jacobsen"
<bentjacobsen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>i Tyskland.
>Udover min oldefar har de 3 andre børn, hvor jeg ved at der er en der

Jeg har lige indtastet hans far:

FT-1845, Landetaten, København (Staden), København, 11637
3die Bataillon, 2det Compagni, fam. 96,
Sølvgadens Caserne, Nr. 421, 3die Etage
1810, Jacob Christian Jacobsen, M, 43, Gift, Kjøbenhavn,
Commandersergeant,
1811, Luise Amalie født Schilde, K, 44, Gift, Kjøbenhavn, Konen,
1812, Henriette Rosette Jacobsen, K, 20, Ugift, Kjøbenhavn, Datter,
1813, Jacob Ludvig Anton Jacobsen, M, 13, Ugift, Kjøbenhavn
1814, Frits Emil Waldemar Jacobsen, M, 10, Ugift, Kjøbenhavn
1815, Christian Nicolai Jacobsen, M, 6, Ugift, Kjøbenhavn
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org