Gennemsigtigt baggrund i SELVE Flash'en?
Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 21-11-02 11:39

Jeg er igang med at lave en lille film i Flash og ville gerne
have at filmen har gennemsigtig baggrund... Ikke kun et
Movieclip, men HELE filmen, er det noget der kan lade sig gøre,
eller skal jeg smide en udklip af sidens baggrund ind og risikere
at det ikke passer?

mvh.
Esben Boye-Jacobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nano**

Dato : 21-11-02 12:52

FUT:d.e.i.w.flash

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-11-02 13:09

"Nano**" <nano@nospam.dk> wrote
> FUT:d.e.i.w.flash

Hej Nano**

Du misbruger i denne sammenhæng begrebet FUT som er en forkortelse for
Follow Up To og betyder at man i sin newsreader sætter svar på indlæget til
at havne i en anden gruppe[1], at du bruger begrebet på den måde er bare med
til at forvirre mere end det gavner.

[1]: http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Follow up sat til dk.admin.netikette
--