Hvor kan man få / laver domain navn
Fra : Robert

Dato : 21-11-02 18:15

Hej alle
Jeg har Internet forbindelse via ADSL fra TDC. Jeg har nu min egen IP
adresse. Jeg ville spørge om hvor kan jeg får eller laver min egen domain
navn som http://www.robert.com eller http://www.robert.dk

Mange tak Robert

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-11-02 09:22

<http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=83&action=cmsview&language=da&>

Fra : Cubus

Dato : 21-11-02 17:30

http://www.fam-olsson.net/Omhjemmesiden.htm

--
Cubus
http://cubus.adsl.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 21-11-02 18:05

Robert wrote:

[snip]

Du bliver nødt til at få indstillet din tidszone i windows til europæisk
tid+1 time så dit ur passer. Ligenu har du den på -8 timer i forhold til
europæisk tid.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Listen

Dato : 22-11-02 15:36

"Robert" <robert_loui@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Jeg har Internet forbindelse via ADSL fra TDC. Jeg har nu min egen IP
> adresse. Jeg ville spørge om hvor kan jeg får eller laver min egen domain

Hvis du "bare" skal have et domain (et domain er: robert.dk men ikke
www.robert.dk), så kan du rette henvendelse til dk-hostmaster, som en
skriver. Hvis du derimod gerne vil bruge det, så skal "nettet" vide dels at
det eksistere, og på hvilken adresse det kan findes og at der svares på den
pågældende adresse.

Hvis du har tænkt dig, at opsætte en server på din adsl-forbindelse, så vil
jeg nok kigge forbi www.gratisdns.dk, de har faktisk nogle ret gode
forklaringer - det hjalp mig. Hvis du ikke har tænkt dig hoste selv, så
kontakt et webhotel.

Hilsen
Kim