netværk
Fra : Cracker Jack

Dato : 21-11-02 00:14

Er der nogle der ved hvor lang D-link DI-614+ Wireless Router kan række...??
Jeg vil nemlig meget gerne have et netværk sammen med en ven, men han bor
ca. 350 meter væk fra mig,. kan det lad sig gøre at køre et netværk sammen,.
der er kun 3 murer i alt den skal i gennem,.. det behøves ikke lige at være
D-link DI-614+ Wireless Router vi kører netværket over bare det kører,..

Fra : Søren Blom

Dato : 21-11-02 00:36

"Cracker Jack" <Cracker@Jack.dk> skrev
> Er der nogle der ved hvor lang D-link DI-614+ Wireless Router kan
række...??

Prøv at spørg i dk.edb.netvaerk.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Kaerager_lund

Dato : 24-11-02 11:45

Jeg tvivler... Hos D-link siger de ca. 400 udendørs, men man skal trække
forholdsvis mange meter fra, når du skal gennem en væg. Jeg har dog selv
snakket med D-link om Deres DI-614+. De foreslog mig at teste med en trådløs
telefon først, og så trække ca. 50 meter fra.

Prøv forresten at hente Deres vejledninger på nettet. Der står der en
længere beskrivelse af hvor mange meter du skal trække fra for hver mur.

MVH

Thomas