Tjek af dato
Fra : Nikolal Aarestrup Hv~

Dato : 20-11-02 23:19

Hej!
Jeg har lavet en asp-booking side. På siden er der en fra-dato og
til-dato. Formatet er lavet ud fra date kommandoen. Hvordan kan
det tjekkes om til datoen er før datoen, altså sådan at man ikke
kan booke fra 14-11-2002 til den 12-11-2002. Det skal helst kunne
gøres inden data bliver gemt i databasen. Er det mon bedre med
javascript

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 20-11-02 23:32

Nikolal Aarestrup Hviid wrote :

> [...]
> kan booke fra 14-11-2002 til den 12-11-2002. Det skal helst kunne
> gøres inden data bliver gemt i databasen. Er det mon bedre med

Prøv at kigge på DateDiff-funktionen

http://msdn.microsoft.com/library/en-us/script56/html/vsfctdatediff.asp

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 21-11-02 09:26

> [...]
> kan booke fra 14-11-2002 til den 12-11-2002. Det skal helst kunne
> gøres inden data bliver gemt i databasen. Er det mon bedre med

http://www.improve.dk/content/quickreferences/item.aspx?QuickRefID=55

Mvh Mark
--
www.improve.dk