Kvalitetskrav?
Fra : Søren Friberg

Dato : 20-11-02 21:58

Påfaldende tit tænker man på, hvilke hvilke kvalitetskrav kan man
stille i denne og alle andre grupper.

Alle steder er nogen professionelle og andre lægmænd - og også her. Ja,
det er selvfølgelig forudsætningen her - for lærere kan vist godt finde
andre og rene professionelle miljøer.

Men sommetider påberåber nogen sig erfaring i hvad som helst. Ja, jeg
er cand.pad i håndværker fra det forrige århundrede, men jeg ved alt om
jura eller privatskoler eller ikke private skoler. Og hvad med mig
selv? og mig?

Findes der ikke en behjertelig sjæl, der har nogle redskaber - ud over
dem jeg kender - til at bedømme kvaliteten af en udtalelse? Dybest set
handler også meget undervisning om det.

Søren Friberg

http://sfriberg.dk

soeren_friberg@msn.com