MS Windows
briani 27239
lukke windows 98 - ü (umlaub)
Fra : Flemming Højland

Dato : 20-11-02 22:03

-- Hej gruppe!

Problemet med at lukke windows 98, samt problemet med ü (umlaub) er
blevet løst med "stinger" fra McAfee. Det var virussen "bugbear".

Tak for hjælpen!

Den Nye

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 20-11-02 22:09

>ü (umlaub)

Tilgiv mig for dette, men det hedder altså umlauTTTTTTT. Umlaut = omlyd.
Kunne ikke lige magte det mere =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Flemming Højland

Dato : 20-11-02 22:14

Flemming Højland <fl.hoejland@E0K9Fpost.tele.dk>
(slet E0K9F) skrev:
> [...]
>
>Problemet med at lukke windows 98, samt problemet
med ü (umlaub) er
>blevet løst med "stinger" fra McAfee. Det var

Undskyld stavefejlen - det skal ikke ske igen!
--
Den Nye

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 20-11-02 22:19

> Undskyld stavefejlen - det skal ikke ske igen!

Det var nu heller ikke sådan ment. Bare en lille venligt emnt bemærkning =)