Driver til printer.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 20-11-02 20:22

Hej NG.

Jeg søger en driver til en printer, Olivetti JP192.
Styresystem Win Xp Pro.

--

M.v.h. Søren.

www.selkrog.subnet.dk

Fra : Veset

Dato : 20-11-02 21:22

On Wed, 20 Nov 2002 20:21:52 +0100, "Søren ô¿ô"
<selkrog@REMOVETHISofir.dk> wrote:

>Hej NG.
>
>Jeg søger en driver til en printer, Olivetti JP192.
>Styresystem Win Xp Pro.

www.google.com er din ven !

Veset

Fra : Leony

Dato : 21-11-02 07:53

"Søren ô¿ô" <selkrog@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en driver til en printer, Olivetti JP192.
> Styresystem Win Xp Pro.

Ifølge denne (sidste post):
http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1011624537
skulle en driver ikke være nødvendig.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 21-11-02 15:28

Det kan du for så vidt have ret i. Problemet er at i de andre Windows
versioner med den originale driver installeret, tændte printeren når pc'en
startede og slukkede når pc'en slukkede, det gør den ikke mere ( i XP ) Den
originale driver virker ikke i XP.

--

M.v.h. Søren.

www.selkrog.subnet.dk

Fra : Leony

Dato : 21-11-02 16:00

> [...]
> startede og slukkede når pc'en slukkede, det gør den ikke mere ( i XP )

Det gør min deskjet 880c heller ikke (tænder altså) med XP's "inbyggede"
driver, men tænder jeg den mauelt printer den som var ingen imorgen.
Jeg tror ikke der findes en XP driver til din printer. Men hvis den printer
bare du tænder den, så er det vel en forhindring der er til at overkomme.

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 21-11-02 20:19

Ja, man kan da godt sige at det er et luksus problem.

--

M.v.h. Søren.

www.selkrog.subnet.dk

Fra : Leony

Dato : 21-11-02 16:07

> [...]

> startede og slukkede når pc'en slukkede, det gør den ikke mere ( i XP )

Glemte lige denne:
http://www.olivettilexikon.com/
Der er kun drivere til NT 4, måske du kan bruge dem. Måske kan du bruge
drivere til 2000, hvis der findes sådan nogle.
Husk dog på at uautoriserede drivere er opskriften på problemer.