skal købe webcam
Fra : Martin Møller

Dato : 20-11-02 18:46

Ved ikke om det her er den rigtige gruppe.

Jeg skal ud og investerer et webcam. Er ny på området, men det må ikke koste
ret meget mere end 500 kr. Noger der har erfaringer med webcams? Og hvilke
der er gode/dårlige? Nogen steder man kan læse anmeldelser af webcams?

Martin

Fra : Lina L

Dato : 20-11-02 21:51

> [...]
> ret meget mere end 500 kr. Noger der har erfaringer med webcams? Og hvilke
> der er gode/dårlige? Nogen steder man kan læse anmeldelser af webcams?

Jeg har et Logitech Cam Pro 3000, som er betydeligt bedre end Logitechs
noget billigere webcam, som hedder QuickCam Express. Cam Pro 3000 kostede
vidst omkring 600-700 kr, måske lidt mere.
Dog er der kommet et Logitech Cam Pro 4000, som jo nok er bedre (og dyrere)
end 3000'eren?
Men det kommer jo så an på om du er villig til at betale pengene. Prøv evt.
at kigge på <http://www.logitech.com> eller <http://www.edbpriser.dk>

Mvh Lina

Fra : Leony

Dato : 21-11-02 08:16

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ret meget mere end 500 kr. Noger der har erfaringer med webcams? Og hvilke
> der er gode/dårlige? Nogen steder man kan læse anmeldelser af webcams?

Philips ToUcam Pro koster 666 kr.
Du kan læse brugernes meninger på:
www.edbpriser.dk
Dette kamera skulle tage utroligt gode billeder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/