skift af smbpasswd
Fra : -=And=-

Dato : 02-03-01 22:43

Hej

Når jeg har ændret passwd for en samba-user, kan han ikke logge ind, jeg
retter først med passwd <brugernavn>, derefter smbpasswd <brugernavn>.
Er det helt hen i skoven, eller er det den rigtige måde.

mvh Anders

Fra : Anders Riis -=And=-

Dato : 03-03-01 00:48

Nå, nu fandt jeg vist ud af det, kontoen var af en eller anden grund
'disabled'.
Så smbpasswd -e <brugernavn> så virker det igen.

/Anders