Kan ikke se andre computere under winxp
Fra : Carl Erik Pedersen

Dato : 20-11-02 14:59

Hejsa
jeg har en computer som er tilsluttet et netværk.
jeg skiftede for et par dage siden til windows xp.
da jeg kørte windows 2000 kunne jeg se op imod
20 computere på mit lan, men under xp kan jeg kun
se 4 stykker, hvoraf den ene er min egen.
jeg har installeret netbui for at se om det hjalp,
men det gjorde det ikke. jeg har også gjort så
computeren skulle lede efter schedueld task på de
andre computere, men det har heller ikke hjulpet.
er der nogen der har en ide til hvorfor de ikke virker.
mvh Carl?