MS Windows
briani 27239
MSN Messenger vs Windows Messenger
Fra : Michael Henriksen

Dato : 20-11-02 14:48

Hej

Nogen der kan forklare mig forskellen på MSN og Windows messenger! Hvis der
er nogen!

Michael

Fra : Svend Emil

Dato : 20-11-02 15:51

> Nogen der kan forklare mig forskellen på MSN og Windows messenger! Hvis
der
> er nogen!

Der er ikke nogen, men Windows Messenger er indbygget i Windows.
Det vil sige at når du installerer MSN Messenger, så har du to Messenger're
på din computer.
Normalt ville den gamle Messenger bare blive skiftet ud med den nye du
installerer, men her bliver
der altså to "versioner" på din computer.
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Mose

Dato : 20-11-02 18:13

MSN Messenger findes i en nyere version (5.0) end Windows Messenger, der kun
er på 4.7

Mose

Fra : Henrik Walther

Dato : 20-11-02 20:04

On Wed, 20 Nov 2002 15:51:20 +0100, "Svend Emil"
<svendemil@hotmail.com> wrote:

>der er nogen!

Det er ikke helt sandt, der er faktisk forskel, nedenstående blev på
et tidspunkt postet på Wininformant:

MSN Messenger 5.0 Now Available
A new version of MSN Messenger is available, and this one is a
significant upgrade of Microsoft's instant messaging (IM) client. MSN
Messenger 5.0 includes a host of new features, including an MSN Today
daily report, a cool Browse the Web Together function, a consolidated
address book, a new MSN 8-based user interface, and more. XP users can
also run MSN Messenger and Windows Messenger concurrently if needed.
For more info and the free download, head on over to the Microsoft Web
site.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : Thïngmand

Dato : 21-11-02 09:10

> Nogen der kan forklare mig forskellen på MSN og Windows messenger! Hvis
der
> er nogen!

Windows (XP) Messenger har du betalt for gennem din Windows licens, hvorimod
MSN Messenger skal du betale for ved at se på reklamer...