Motionscenter
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-11-02 14:30

Hej.

Jeg overvejer nu at købe et kombineret svømme/motionscenter kort.

Da jeg ikke kan få månedskort, men x antal gange, overvejer jeg lidt
om det er nok at gå f.eks. 2 gange om ugen. Det jeg vil ha' ud af det,
er en lidt mindre mave, en bedre kondition og så nogle øvelser for min
ryg.

Så min spørgsmål er, om jeg kommer til at se resultater, ved at gå 2
gange om ugen, eller jeg skal købe nogle flere gange og tage afsted,
f.eks. 3-4 gange om ugen?

Mvh. Brian
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : James Sanderson

Dato : 20-11-02 14:52

> Så min spørgsmål er, om jeg kommer til at se resultater, ved at gå 2
> gange om ugen, eller jeg skal købe nogle flere gange og tage afsted,
> f.eks. 3-4 gange om ugen?

Du vil nok få hurtigere resultater hvis du går 4 gange om ugen, men
spørgsmålet er så omdu gør det.
Motionscentrene lever højt på folk der køber månedskort og aldrig dukker op.

Mit råd vil være at starte med ex 2 gange om ugen og se hvordan det går. Det
er altid bedre med lidt motion end slet ingen, og hvis elelrs du prøver at
spise nogenlunde sundt og bevæge dig lidt i det daglige, så skal du også nok
komme i bedre form.
Hvis du synes det er ok med 2 gange om ugen og gerne vil skrue lidt op, så
kan du gøre det når du ved hvordan det er.