Nu rabler det vidst for Emil.
Fra : Krammemusen

Dato : 20-11-02 13:42

Hejsa.

Jeg ved ikke om det er Emil der bare er skør eller hvad men han er
fuldstændig splitter ragne tosset hvis vi piller æg eller spiser en æggemad!
Har Jeres katte det også sådan eller er det bare en Birma svaghed? *g*
Jeg kan bare ikke få lov at være i fred med min æggemad *g*

Ps. Emil har det bare SÅ godt - han er bare så dejlig. Utrolig så højt man
kan elske et dyr.

KH Helle

Fra : Ann K.

Dato : 20-11-02 13:49

Hi, hi Helle.
Du må vist hellere flytte denne her over i Katte-ng... Jeg tror ikke at
mange HUNDE-ejere ved noget om Hellig Birma katte *sss*

Mvh Ann

Fra : Ann K.

Dato : 20-11-02 13:51

Shit!!! Pokkers!!!
Helle - du _ havde_ jo postet i rette ng!.
Nej - nu må jeg hellere foretage mig noget fornuftigt... fx få sat
sengen på højkant

Mvh Ann

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 20-11-02 13:58

"Krammemusen" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
æggemad!
> Har Jeres katte det også sådan eller er det bare en Birma svaghed?

Hej Helle

Da jeg var barn, havde jeg en kat (huskat/perserblanding v. navn Baloo), der
også var helt tosset med æg. Især var det helt sikkert, at hvis vi fik
blødkogte æg om morgenen, gjorde han alt for at stjæle æggeskallerne, som
han så sad nede under spisebordet og vogtede over med en frygtindgydende
knurren *G*

Rigtig mange katte har et eller andet, som bare er SÅ lækkert! Min mors kat
vil dræbe for tomat. Han spiser f.eks. gerne makrel i tomat, -sutter den
lækre sovs af og spytter så den væmmelige fisk ud igen *G*
Det er ikke min erfaring, at det er racespecifikt.

MVH Mette, Kina, Rosinen og Alladin (eller som min 22 måneder gamle datter
siger: Killa, Sinner og Lalle)

Fra : Mirian

Dato : 20-11-02 15:22

Min perserkat er helt vild med yoghurt. det er det bedste hun ved. og hun
kan lugte en åben yoghurt karton på flere kilometers afstand, især jordbær
yoghurt!! Men æg er hun ikke interesseret i.
MVH Mirian

> [...]

MVH Mirian

> Ps. Emil har det bare SÅ godt - han er bare så dejlig. Utrolig så højt man

Ja det kan jeg kun give dig ret i!

Fra : Kate

Dato : 20-11-02 23:05

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> og hun kan lugte en åben yoghurt karton på flere kilometers
> afstand, især jordbær yoghurt!! Men æg er hun ikke interesseret i.

Tag en ske i skuffen og Sofie står der sekundet efter. Spørg mig ikke
hvordan hun kan høre forskel, men det kan hun og hun ælsker skemad, dvs
ymer, yoghurt, mælk (som hun ikke får uden at hun har stjålen det).
Oliwer elskede ost og kom også styrtende når osten kom frem.
Jeg ved faktisk ikke om nogle af mine kan li' æg for det kan jeg ikke,
så derfor er de så sjældent i huset at når jeg køber 6 æg til en
speciel lejlighed smider jeg i reglen de 3 ud.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer